Social, politic, romanesc

Dacă am greşit corectaţi-mă

02:29

Frustrare, dezamăgire, luptă

Publicat de Catalin Ionut Lupascu |

Cuvintele de mai sus exprimă starea mea de spirit după cei 23 de ani pe care i-am trăit in "ţărişoara" noastră. Am întalnit câteva persoane care au aceleaşi gânduri şi impresii, dar insuficient din punctul meu de vedere... insuficient pentru a "schimba ceva" in bine. Însă am ajuns la concluzia ca la noi nu se va schimba nimic niciodată, deoarece această gândire actuală este aici de la infiinaţarea statului român iar mie unul nu mi se pare că se va schimba vreodată.
În pofida "mişcării racului" a evolutiei sociale, trăirile pozitive işi fac câteodată simţită prezenţa in viaţa de român, condiţie de fond pentru traiul imbelşugat al unei anumite categorii sociale.
Şi să fim sinceri cu noi înşine...ne merităm soarta secundă cu secundă, nu întâmplător suntem la această etapa, nu întâplător avem liderii pe care îi avem, nu întâmplator suntem priviţi cu dispreţ (câteodată) de cetăţenii statelor dezvoltate.

3 comentarii:

Anonim spunea...

fff bine punctat si e bine ca in sfarsit cineva a avut curajul sa spuna lucrurilor pe nume

Anonim spunea...

nu cred ca ai suficienta experienta pentru a spune lucrurilor pe nume ...mai mult cred ca mai ai de invatat...si afla ca intotdeauna s-a incercat ceva pentru a schimba insa intotdeauna a aparut opozitia si astfel nimic din ceea ce a fost realizat si astfel nu au mai putut observa tinerii fara experienta...si soarta si-o merita doar pe cei care ii mustra constiinta...si nu sunt multi

Anonim spunea...

da nu se incearca nimik ...nici macar sa se dea zapada de pe autostrazi....

Trimiteți un comentariu