Social, politic, romanesc

Dacă am greşit corectaţi-mă

05:39

Despre eficienţă...

Publicat de Catalin Ionut Lupascu |


Sunt momente în care mă gândesc la trecutul comunist al ţării noastre si îmi vin în cap următoarele intrebări: Cum am ajuns de la rolul de JUCĂTOR la cel de outsider (în piaţa economică)? De ce nu mai avem întreprinderile de succes care erau cunoscute la nivel global . Răspunsul pe care eu il ofer este urmatorul: ne-am vândut concetăţenii, ne-am vândut viitorul cu foarte mare uşurinţă. Şi de ar fi să mergem înapoi în timp(menţinând cunoştinţele actuale) eu cred că mulţi dintre români ar fi procedat la fel, ar fi vândut fără pic de ambiguitate tot ce se îndrepta in direcţia "bună" . Şi ajungem la aceeaşi concluzie: ne merităm soarta cu vârf şi îndesat...

5 comentarii:

Anonim spunea...

despre eficienta oamenilor de a-si vinde concetatenii fara pic de scrupule si mai ales in unele momente critice in care tara ajunge sa decada de pe acel piedestal ce ora odata in viziunea celorlalte state....eficienta care ne-a adus in stare sa nu mai ne sprijinm concetatenii pentru bani..bani veniti de la straini,insa care au provocat o bucurie de moment pentru unii si pentru altii consecinte devastatoare care intr-un final au afectat intreaga tara...eficienta oamenilor de a provoca propiul declin dar si al celorlalti...eficienta inconstientei...ma bucur ca ai transmis acest mesaj,poate cineva va lua atitune in sfarsit si va realiza ceva concret pentru a combate inconstienta..

Anonim spunea...

falsitate!nu este adevarat nu ne-am vandut concetatenii si cu atat mai putin viitorul.nu este adevarat nu poti demonstra cele spuse...nu ar fi acceptat oamenii nimic care sa afecteze pe alte persoane pentru ca noi oamenii avem principii.

Anonim spunea...

prezinta`mi si mie doua interprinderi de succes pe care le`a avut Romania , recunoscute la nivel global !

oCn spunea...

problema nu e ca ne vindem.. problema e ca ne vindem ieftin...

Anonim spunea...

mai bine zis ineficienta lor de a face ceva nici chiar sa dea zapada de pe autostrazi...

Trimiteți un comentariu